SZPZLO Warszawa Praga Północ po wejściu w Medyczne Rewolucje rozpoczęła pracę z nowym narzędziem - Aplikacją Medidesk. Aplikacja dedykowana jest placówkom medycznym, zwiększającą przychody oraz poprawiającą jakość obsługi pacjentów. Umożliwia lepszą kontrolę zakresu działań i efektywności pracy zespołu.
Wprowadzając Medyczne Rewolucje placówka wcieliła w życie:
- odbieranie telefonów (wzrastająca odbieralność z każdym kolejnym tygodniem)
- oddzwanianie na połączenie nieodebrane (wdrożenie automatycznego potwierdzania recept czy odwoływania wizyt)
- szybszą obsługę telefoniczną pacjenta - brak problemu z dodzwonieniem do placówki
- wprowadzenie nowoczesnego rozwiązania, jakim są boty głosowe, które zdecydowanie przyspieszyły możliwość kontaktu pacjenta z placówką
SZPZLO Warszawa Praga Północ po prawie 2 miesiącach współpracy z narzędziem i dostosowaniu dodatkowych rozwiązań pod swoje potrzeby osiągnęła sukces w postaci przyzwyczajenia pacjenta do korzystania z botów, co za tym idzie odciążyła rejestrację w obsłudze telefonicznej. To z kolei pozytywnie wpłynęło na jakościową obsługę rozmów, dodzwanialność do placówki, skuteczność umawianych wizyt i zwiększoną renomę placówki wśród konkurencji. SZPZLO Warszawa Praga Północ jest placówką bardzo interaktywną, otwartą na innowację technologiczne, dbającą o usprawnianie obsługi pacjenta. Dzięki aplikacji Medidesk jesteśmy dostępni 24/7.